Kopējais lapas skatījumu skaits

pirmdiena, 2011. gada 7. februāris

Kā es izlēmu blogot

Savulaik biju nolēmusi ka, lai vai kas, neblogošu- ikdienā darba pietiek, laika pietrūkst un lai literāri izpaustos man nepieciešama iedvesma.
Uz Ziemassvētkiem uztaisīju glītas šokolādes konfektes, bet kā lai savu kulināro šedevru parādu pasaulei? bbfactory.lv formāts tomēr cits. Nopirku kaņepju zābakus- silti un videi draudzīgi, bet kur man palielīties, m? Aizvakar pagatavoju dievīgu eļļu maisījumu sejai- no rīta biju par 5 gadiem jaunāka, bet neviens, izņemot mani un manu lielisko dzīvesbiedru to nenojauš..
Šorīt pamodos un risinājums bija rokā- izlēmu mest stereotipus, kautrību, iedvesmas meklējumus un principus pie malas, kļūt stilīga un izveidot savu blogu par visu kas ir pietiekoši svarīgs man, lai ar to padalītos. Welcome :)

1 komentārs: